לחץ למעבר לחנות האתר
תודה למועדון הדייג גנאדי על התמיכה בפורום הדיג הספורטיבי
דף הבית פורומים

כניסה לחברים רשומים

ברוך הבא, אורח. בבקשה התחבר או הירשם.
 
 


מי מחובר כעת

38 אורחים, 0 משתמשים
סך הכל משתמשים: 7539
סך הכל הודעות: 425049
סך הכל דיונים: 35251
סך הכל קטגוריות: 8
סך הכל פורומים: 53

פורום הדיג הספורטיבי בישראל

דוחות דיג => יומן דו"חות הדיג => נושא נשלח על ידי: shragam על אוגוסט 12, 2024, 10:55:43 AM



כותרת: בוקר דיג XUL מהנה נוסף בכנרת
תגובה על ידי: shragam על אוגוסט 12, 2024, 10:55:43 AM
יום שישי ואנחנו יוצאים לסשן XUL נוסף בכנרת, אחרי הפעם המוצלחת של שבוע שעבר.
הפעם גם טום מצטרף אלינו.

אני מתחיל עם טופ ווטר של 2 גרם. רוצה לנצל את זמן הזריחה ולהנות מהתקיפות עליו עד שהשמש מתחילה לעלות.

כמה זריקות ואני רואה קפיצות במים ממש לידי. אני מביא את הדמוי לשם ויש נעילה ויש  דג ראשון לבוקר אחרי פייט מהנה  yahoo:.
(https://i.ibb.co/PgdLvr4/20240809-062230.jpg)

הפעם לעומת שבוע שעבר, לא היו כמעט בכלל קפיצות של דגים על פני המים והאקשן באזור שלנו היה חלש יותר.
אני מצליח להוציא את הדגים, אבל בקצב איטי יותר.
(https://i.ibb.co/3kQL91S/20240809-070333.jpg)

גם טום הצליח לתפוס 2 עדדים ובינית נחמדה   yahoo:
(https://i.ibb.co/dMjddHs/20240809-072921.jpg)

היה בוקר מהנה בכנרת, כל הדגים שוחררו בחזרה

תהנו מהסרט של היום ולא לשכוח להרשם לערוץ

https://www.youtube.com/watch?v=4flRB2RfFa8

ציוד:
חכה : Black hole rockfish 0.4-5g -  https://cutt.ly/uo942EG
רולר:  Shimano Sedona 1000 - https://s.click.aliexpress.com/e/_Dm39ut7
חוט: Sufix nanobraid 2lb - https://ebay.us/XRCEIK
לידר:  נילון 0.16 מ"מ

דמויים:
טופ ווטר - https://s.click.aliexpress.com/e/_DeMrC2B
כפית זהב 3 גרם - https://s.click.aliexpress.com/e/_As7swy


Top