ראשית, רואים שזה סרטון תדמית פרסומי שהוצא ע"י היצרן או המשווק.
לעצם הענין - כי מה שציינתי קודם הרי לא בהכרח פוסל...
עד כמה שהבנתי, הרעיון הוא שהמתלים ישמשו למעש בתור בולמי זעזועים,
במיוחד בים גלי ימנעו או יצמצמו את "הקפיצות" והחבטות של הסירה במים - ובגב של היושבים בה..
שימו לב כשרואים את שתי הסירות בים גלי -
הסירה ללא המתלים קופצת ומוטחת בעוד "סירת המתלים" כמעט ולא...
אם תסתכלו טוב, גם בים גלי - הסירה ואם נתמקד בה ונתעלם מהמתלים - נראית יציבה כאילו אין גלים.
מבחינת נוחות הדיג יש כמובן חסרון בדיג מסירה גבוהה מידי... ולגובה יתכן ויש השלכה נוספת -
בעמידה על עוגן או דריפט (ללא מנוע או ניוטרל), הטלטולים כפי הנראה יורגשו יותר...
מאידך,
מבחינת "רכות" ההפלגה ומיזעור הקפיצות והחבטות - נראה מעולה...
לדעתי גם פחות "שפריצים" וכניסת מים בים גלי ורוחות חזקות...
הכל טוב ויפה עד שמגיעות התקלות
ולפי המבנה אני צופה שיהיו הרבה תקלות
אל תהיה בטוח יקירי...
יש גם סיכוי שלא השקיעו ערימה של כסף בפיתוח, ייצור ושיווק - לפני התיעצות עם מומחים...
ריבוי תקלות משמעו כי חיש מהר ייפסקו הקניות ויעצר הביקוש, משמע הפסדים כספיים...
רפי ידידי
המון דברים הומצאו במהלך 100 השנים האחרונות
חלקם מצויינים חלקם טובים וחלקם ממש גרועים
נתמקד בגרועים
גם במוצרים הגרועים הושקעו מחשבות תכנונים ומהנדסים
להזכירך בשנת 88 שווקה בארץ מכונית שאני כבר לא זוכר איזו אבל זאת הייתה אחת הנפילות הגדולות בשוק הרכב
גם שם הושקעו כספים על תכנון וייצור
ובכל זאת זאת הייתה המכונית הגרועה אי פעם שייצרו ולאחר מספר חודשים הפסיקו לשווק אותה
ולעינייננו
כל אזור המתלים עובד על צירים ובולמי זעזועים
עדיין לא הומצא חומר מתכתי שעומד בפני מי ים!!!
לאחר כל יציאה עם הסירה הזאת יש צורך לגרז את כל הצירים שעובדים ומספיק שתפספס פעם אחת והציר יתחיל להאכל ע"י המלח ומי הים
בוכנות הבולמים חשופים לשפריצים של מי ים ושם לא יעזור כלום והם יאכלו די מהר ויהרסו
הפטנט הזה טוב אולי למים מתוקים אבל בים הוא יהרס די מהר והתקלות לא יאחרו להגיע